Kopūstų sriubos dieta

Dieta paprasta, efektyvi ir... labai nuobodi. Tobula, jei per savaitę reikia skubiai numesti gerus 5-7 kilogramus.
Ilgesnį laiką laikytis šios dietos nerekomenduojama, optimalus laikas - būtent septynios dienos.

 

Visas dienas leidžiama valgyti kiek širdis geidžia, deja, tik vienintelį ir tą patį patiekalą - kopūstų sriubą. Kitoks maistas yra griežtai ribojamas.
 

Dietos paslaptis:
kopūstų sriuba degina tavo riebalus, mat kopūstai turi vadinamąsias 'neigiamas' kalorijas. Tai reiškia, kad šios daržovės suvirškinimui organizmas sunaudoja daugiau energijos, nei gauna iš produkto.


Dauguma medikų kritikuoja šią dietą: pasak jų, svoris krinta vien dėl iš organizmo pasišalinančių skysčių, o pačioje sriuboje visiškai nėra proteinų, mažai vitaminų ir mineralinių medžiagų.

receptas:

  • Pusė kopūsto galvos
  • 2 žalieji pipirai
  • 6 svogūnai
  • 3 morkos
  • 1 - 2 skardinės pomidorų
  • salieras
  • 2 kubeliai mėgstamo skonio sultinio

Viską susmulkinti ir virti apie 2 valandas ant mažos ugnies. Kad nenusibostų vienas ir tas pats skonis, sriubą galima pagardinti vis kitais prieskoniais.

Galiausiai,  didžiosios dietinės savaitės planas.
(Papildomais produktais nuoširdžiai siūlome nepiktnaudžiauti.)

1. diena

Kopūstų sriuba - kiek nori. Gardu.
Vaisiai (išskyrus bananus) - kai tikrai labai nori.
Vanduo, arbata, kava - be cukraus.
 

2. diena

Kopūstų sriuba - kiek nori. Vis dar gardu.
Šviežios, virtos ar troškintos daržovės.
Pietums galima sau leisti keptą bulvę su sviestu.
Vanduo, arbata, kava - be cukraus.

 

3. diena
Kopūstų sriuba - kiek nori.
Vaisiai (išskyrus bananus) - kai tikrai labai nori.
Šviežios, virtos ar troškintos daržovės.
Vanduo, arbata, kava - be cukraus.
 

4. diena
 

Kopūstų sriuba - kiek įstengi.
Vaisiai - tik bananai. Kiek nori.
Neriebus pienas - kiek nori (jei nori).
 

5. diena

Kopūstų sriuba - bent vieną kartą per dieną.
Pietums galima tyliai sukrimsti 300-500 gramų jautienos arba vištienos (be odelės).
Švieži pomidorai. 6 iš nei vienu daugiau (mažiau - galima).
 6-8 stiklinės vandens. Privaloma.
 

6. diena
 

Kopūstų sriuba - na, nors kartelį per dieną.
300-500 gramų jautienos ar vištienos su šviežiom daržovėmis arba salotomis - 3-4 kartus per dieną.
Gerti daug.
 

7 diena

Kopūstų sriuba - bent pora šaukštelių (lėkštutė).
Rudieji ryžiai su daržovėmis - kiek nori.
Nesaldintų vaisių sulčių - kiek nori.
 

Visą dietos savaitę negalima jokių alkoholinių gėrimų ir duonos.

Jei griežtai laikeisi kopūstų sriubos dietos, po savaitės turėtum netekti maždaug 5 kilogramų.
 

Po savaitės dietos privaloma daryti bent dviejų savaičių pertrauką.
 

Ši dieta skirta tik suaugusiems žmonėms, neturintiems sveikatos problemų. Dieta griežtai draudžiama vaikams ir paaugliams.
 


          Dietos pliusai:

  • Nejausi alkio, nes sriubą valgyti gali kiek nori ir kada nori.
  • Svoris krenta išties greitai.
  • Sriuba nebrangi, ingredientai ir gamybos procesas paprasti ir neįmantrūs.

    Dietos minusai:
  • Gali varginti galvos svaigimas ir silpnumas.
  • Ta pati nuolat valgoma sriuba greit atsibosta.
  • Nustojus laikytis dietos, papildomi kilogramai netrunka ataugti, o pastoviai jo laikytis draudžiama, nes organizmui ims trūkti įvairių vitaminų ir mineralų.
  • Kadangi organizmas gauna daug skysčių, nuolat minsi taką iki tualeto.
  • Kopūstas - kvapi daržovė. Planuok dietą taip, kad pirmas kelias dienas praleistum namie: virškinamojo trakto reakcijos į dideles kopūstų dozes testas nepakenks...
     

 



Dietos Facebook

Prisijunkite prie Sveika dieta.lt Facebook socialiniame tinklalapyje. Sveika mityba mūsų prioritetas, dieta - kraštutinė priemonė.

www.sveikadieta.lt on Facebook

Ką žinome apie sūrį?

Sotus, dažniausiai pusryčiams pasirenkamas pieno produktas – sūris yra gaminamas iš karvių arba ožkų pieno. Parduotuvėse galima pasirinkti minkštą, pusiau minkštą, kietą ar pusiau kietą sūrį. Taip pat galima nusipirkti varškės arba fermentinį sūrį įvairiose pakuotėse. Būdamas universalus pieno produktas, sūris gali būti ne tik dedamas ar tepamas ant sumuštinio, bet pukiausiai vartojamas ruošiant pietus ir gaminant saldžiuosius patiekalus. Mocarelos sūris gaminamas iš pasterizuoto karvės ar buivolės pieno.

Į biurus užsukęs treneris nuo kėdžių kėlė ir programuotojus

 Demesys_sveikai_mitybai_ir_judejimui_padeda_ir_darbeMankšta biure? „Būtina, jei norite jaustis žvalūs ir energingi visą dieną“, – sako asmeninis treneris, projekto „1GO sėkmės biuras“ ekspertas Bronius Burneika, darbo dieną mankštintis kvietęs Vilniaus biurų darbuotojus. Sveika gyvensena ir mityba lietuviai domisi aktyviai, tačiau vis dar retas susimąsto apie būtinybę mankštintis, rūpintis tuo, ką valgo, ne tik laisvalaikiu, bet ir darbe.

Greipfrutas - stebuklingas vaisius

Po pietų suvalgius kelias greipfruto skilteles, “sudegs” beveik pusė gautų kalorijų. O iš ryto suvalgius pusę greipfruto, energijos pakaks visai dienai.

Žuvų taukai

Žuvų taukai – tai natūralus gamtinis produktas, gaunamas iš įvairių vandenyno žuvų, tokių kaip menkės, tunai, ančiuviai, sardinės ir kt. Natūraliai žuvų taukų sudėtyje yra pačios žuvies pagamintų vitaminų A ir D bei nepakeičiamųjų riebalų rūgščių omega-3.

Ar sportuojate sporto klube reguliariai?

 skaitliukas