Kopūstų sriubos dieta

Dieta paprasta, efektyvi ir... labai nuobodi. Tobula, jei per savaitę reikia skubiai numesti gerus 5-7 kilogramus.
Ilgesnį laiką laikytis šios dietos nerekomenduojama, optimalus laikas - būtent septynios dienos.

 

Visas dienas leidžiama valgyti kiek širdis geidžia, deja, tik vienintelį ir tą patį patiekalą - kopūstų sriubą. Kitoks maistas yra griežtai ribojamas.
 

Dietos paslaptis:
kopūstų sriuba degina tavo riebalus, mat kopūstai turi vadinamąsias 'neigiamas' kalorijas. Tai reiškia, kad šios daržovės suvirškinimui organizmas sunaudoja daugiau energijos, nei gauna iš produkto.


Dauguma medikų kritikuoja šią dietą: pasak jų, svoris krinta vien dėl iš organizmo pasišalinančių skysčių, o pačioje sriuboje visiškai nėra proteinų, mažai vitaminų ir mineralinių medžiagų.

receptas:

  • Pusė kopūsto galvos
  • 2 žalieji pipirai
  • 6 svogūnai
  • 3 morkos
  • 1 - 2 skardinės pomidorų
  • salieras
  • 2 kubeliai mėgstamo skonio sultinio

Viską susmulkinti ir virti apie 2 valandas ant mažos ugnies. Kad nenusibostų vienas ir tas pats skonis, sriubą galima pagardinti vis kitais prieskoniais.

Galiausiai,  didžiosios dietinės savaitės planas.
(Papildomais produktais nuoširdžiai siūlome nepiktnaudžiauti.)

1. diena

Kopūstų sriuba - kiek nori. Gardu.
Vaisiai (išskyrus bananus) - kai tikrai labai nori.
Vanduo, arbata, kava - be cukraus.
 

2. diena

Kopūstų sriuba - kiek nori. Vis dar gardu.
Šviežios, virtos ar troškintos daržovės.
Pietums galima sau leisti keptą bulvę su sviestu.
Vanduo, arbata, kava - be cukraus.

 

3. diena
Kopūstų sriuba - kiek nori.
Vaisiai (išskyrus bananus) - kai tikrai labai nori.
Šviežios, virtos ar troškintos daržovės.
Vanduo, arbata, kava - be cukraus.
 

4. diena
 

Kopūstų sriuba - kiek įstengi.
Vaisiai - tik bananai. Kiek nori.
Neriebus pienas - kiek nori (jei nori).
 

5. diena

Kopūstų sriuba - bent vieną kartą per dieną.
Pietums galima tyliai sukrimsti 300-500 gramų jautienos arba vištienos (be odelės).
Švieži pomidorai. 6 iš nei vienu daugiau (mažiau - galima).
 6-8 stiklinės vandens. Privaloma.
 

6. diena
 

Kopūstų sriuba - na, nors kartelį per dieną.
300-500 gramų jautienos ar vištienos su šviežiom daržovėmis arba salotomis - 3-4 kartus per dieną.
Gerti daug.
 

7 diena

Kopūstų sriuba - bent pora šaukštelių (lėkštutė).
Rudieji ryžiai su daržovėmis - kiek nori.
Nesaldintų vaisių sulčių - kiek nori.
 

Visą dietos savaitę negalima jokių alkoholinių gėrimų ir duonos.

Jei griežtai laikeisi kopūstų sriubos dietos, po savaitės turėtum netekti maždaug 5 kilogramų.
 

Po savaitės dietos privaloma daryti bent dviejų savaičių pertrauką.
 

Ši dieta skirta tik suaugusiems žmonėms, neturintiems sveikatos problemų. Dieta griežtai draudžiama vaikams ir paaugliams.
 


          Dietos pliusai:

  • Nejausi alkio, nes sriubą valgyti gali kiek nori ir kada nori.
  • Svoris krenta išties greitai.
  • Sriuba nebrangi, ingredientai ir gamybos procesas paprasti ir neįmantrūs.

    Dietos minusai:
  • Gali varginti galvos svaigimas ir silpnumas.
  • Ta pati nuolat valgoma sriuba greit atsibosta.
  • Nustojus laikytis dietos, papildomi kilogramai netrunka ataugti, o pastoviai jo laikytis draudžiama, nes organizmui ims trūkti įvairių vitaminų ir mineralų.
  • Kadangi organizmas gauna daug skysčių, nuolat minsi taką iki tualeto.
  • Kopūstas - kvapi daržovė. Planuok dietą taip, kad pirmas kelias dienas praleistum namie: virškinamojo trakto reakcijos į dideles kopūstų dozes testas nepakenks...
     

 



Dietos Facebook

Prisijunkite prie Sveika dieta.lt Facebook socialiniame tinklalapyje. Sveika mityba mūsų prioritetas, dieta - kraštutinė priemonė.

www.sveikadieta.lt on Facebook

Kokia nauda iš klūpint ant kelių pozos

Fantastinis šios pozos atlikimo poveikis pilvui ir nugaros kitoje pilvo pusėje raumenims ir visai kūno laikysenai. Jei kiekvieną dieną pažaisite su šia poza, Jūsų kūnas išsiteis, taps lengvesnis pilvas ir stipresnė nugara, sėdmenys. Pavadinkime tai -sveiko judesio dieta.

Nepasakosiu apie dvasinę šios pozos esmę, tai kiekvienas atrasite sau pats ar pati.

Kadangi neradau nieko padoraus iliustruoti šį straipsnį, teko greitai užmesti kelis eskizus.

Kaip žinoti, ar trūksta vitaminų?

Rudenėjant organizmas ruošiasi kovoti su neigiamais aplinkos faktoriais, ypač su šalčiu, drėgme, vėjais ir įvairiomis infekcinėmis ligomis, todėl reikia pasirūpinti stiprinti savo kūną. Visi žinome, jog svarbiausia užkarda peršalimo ir kitoms ligoms, kurias sukelia vitaminų stoka, yra tinkama mityba. Tačiau neretai mitybos racioną tenka papildyti maisto papildais iš vaistinės. Jei pajutote žemiau išvardytus simptomus, paskubėkite į vaistinę.

Ar verta ruošti vaikams pusryčius?

Ar pamenate, kaip kažkada vaikystėje niurnėdavote, kad mama primygtinai siūlo pusryčiams dubenėlį košės ar garuojantį omletą. Tada taip nesinorėdavo. Ir visgi jai turėtumėte už tai padėkoti. Šeimos pusryčiai – tai sveikata. Ir psichinė, ir fizinė. Bent jau taip sako mitybos specialistai.

Sveikatą stiprinantis sezamas

Tikriausiai nedaugelis žino, kad iš žinomos rytietiškos pasakos kilęs stebuklingas burtažodis „Sezamai, atsiverk” yra siejamas su augalu. Mat sezamo ankštys turi įdomią savybę: nokdamos jos garsiai sproginėja. Sezamas - vienas seniausiai žinomų prieskoninių augalų. Senovės Babilone iš sezamo sėklų kepdavo pyragus, gamindavo brendį,  garsųjį sezamo aliejų. Tada jau žinota apie gydomąsias augalo savybes. Sezamo sėklos yra turtingos žmogaus organizmui reikalingų vitaminų ir mikroelementų.

Ar sportuojate sporto klube reguliariai?

 skaitliukas