Grikių dieta

Laikantis grikių dietos per savaitę galima numesti iki 10 kilogramų. Nors grikių dieta gana griežta, tačiau, remiantis ją išbandžiusiųjų atsiliepimais, tikrai veiksminga.

Visą savaitę reikia maitintis specialiai paruošta grikių kruopų koše.

Jos paruošimas toks: iš vakaro grikių kruopas užplikyti verdančiu vandeniu ir taip palikti nakčiai. Kruopų virti nereikia. Nepatartina vartoti druskos, prieskonių, taip pat jokių padažų ar kitų priedų. Košę galima užsigerti neriebiu kefyru. Per dieną grikių kruopų galima suvalgyti tiek, kiek norisi.

Taip pat galima gerti vandenį, arbatą, kitus nekaloringus gėrimus. Jei labai norisi, per dieną galima suvalgyti pora obuolių ar kitų vaisių, neriebaus jogurto indelį. Tačiau tai nepatartina.

Nebevalgyti likus 6 – 4 valandoms iki miego.

Kadangi grikių dieta labai griežta, jos galima laikytis tik savaitę. Po to būtina padaryti mažiausiai mėnesio pertrauką.



Dietos Facebook

Prisijunkite prie Sveika dieta.lt Facebook socialiniame tinklalapyje. Sveika mityba mūsų prioritetas, dieta - kraštutinė priemonė.

www.sveikadieta.lt on Facebook

Sveika mityba - produktai jūsų pirkinių krepšelyje

   Nuo pusryčių iki vakarienės (įskaitant užkandžius) visa jūsų dienos mityba gali būti sveika ir nekenksminga širdžiai. Dietos neturi būti „aklos“ arba nuobodžios, taigi šiais maisto produktais jūs praturtinsite savo mitybą ir liksite patenkinti.

Sulieknėti sveiko maisto dėka

Jei kam susirūpinimą kelia šlaunys, klubai, sėdmenys ir pilvas, tam reikėtų suliesėti. Geriausia: 10 dienų vartoti sveiką maistą.

Stangresnės linijos aplink sėdmenis ir klubus – tai padeda pasiekti ir maitinimosi programa, kuria siekiama dehidruoti organizmą, stiprinti jungiamuosius audinius, ir, be abejo, numesti nereikalingus kilogramus. Tačiau turime iš karto pasakyti: nėra tokios dietos, kuri veiktų tik klubus, pilvą, sėdmenis ir šlaunis. Dėja, dažniausia būna netgi taip, kad dietos daro mažiausią įtaką kaip tik toms vietoms, kadangi riebalų ir skysčių atsargos ląstelėse, „saugomos“ įgimto polinkio bei moteriškų hormonų, ypač atkakliai priešinasi. Apie maitinimosi programą, ribojančią kalorijų kiekį, sakoma: nepaisant to, jūs neišvengsite dietos. 

Baltymai, riebalai, angliavandeniai

Su maistu žmogus gauna apie 40 įvairių maistinių medžiagų. Pagrindinės maisto sudedamosios dalys yra baltymai, riebalai, angliavandeniai, mineralinės medžiagos ir vitaminai. Kiekviena iš pagrindinių maisto medžiagų turi savo funkcijas. 
 

Varškė ir sveika mityba

Varškė – vienas iš seniausių žmonių vartojamų rūgusio pieno produktų: ją valgyti pradėjo anksčiau negu sviestą ir sūrį. Anksčiau daugelyje kalbų „varškė“ ir „sūris“ reiškė tą patį. Dabar šių žodžių reikšmės aiškiai apibrėžtos. Varškėje kaip ir kituose pieno produktuose yra daug kalcio, todėl jos vartojimas aktualus žmonėms besirūpinantiems sveika mityba. Varškė – tirštos arba kietos pieno dalelės, kurios susijungusios atsiskiria nuo išrūgų. Varškė būna saldi ir natūralaus skonio, iš jos daromi sūriai.

Ar sportuojate sporto klube reguliariai?

 skaitliukas