Daržovių dieta

Daržovių dietą geriausia naudoti daržovių sezono metu, kuris tęsiasi vieną mėnesį, tačiau galima ir ilgiau, jei į racioną įtrauksime angliavandenius bei baltymus.
Svorio numetimas nuo 3 iki 6 kg.

Daržovių dieta

Dienos daržovių norma 1,5 kg.

Rekomenduojami produktai:
- šviežios daržovės (morkos, aguročiai, žaliosios pupelės, agurkai, salotos, moliūgas, bulvės, žalumynai)
- švieži vaisiai (obuoliai)
- neriebus pienas, jogurtas, kefyras, grietinė, varškė
- avižiniai arba kukurūzų dribsniai
- ruginė arba grūdų duona

Apytikslis valgiaraštis vienai dienai:

1-mieji pusryčiai – salotos ir trintų morkų, avižinių ir kukurūzų dribsnių, užpiltos neriebiu pienu.
2-rieji pusryčiai -  agurkas.

Pietūs – bet kokių daržovių salotos ir 2 virtos bulvės su augaliniu aliejumi arba grietine, gabalėlis ruginės duonos.
Pavakariai – paprika.
Vakarienė – bet kokių daržovių salotos su augaliniu aliejumi.



Dietos Facebook

Prisijunkite prie Sveika dieta.lt Facebook socialiniame tinklalapyje. Sveika mityba mūsų prioritetas, dieta - kraštutinė priemonė.

www.sveikadieta.lt on Facebook

Ką rinktis: sviestą ar margariną?

Pastaruoju metu dietologai vis dažniau siūlo vartoti augalinius riebalus – aliejų, margariną ir mažiau naudoti gyvulinės kilmės riebalų – sviesto. Tuo tarpu dar prieš dešimtmetį Lietuvos gyventojai dažniausiai rinkdavosi sviestą. Dabar sviestą vartojančių žmonių sumažėjo beveik dvigubai, nes gyventojai pamėgo margariną. Tačiau ar tikrai margarinas yra geresnis už gyvulinės kilmės riebalus – sviestą, ir kuris iš tiesų vertingesnis ir naudingesnis mūsų sveikatai ir labiau tinkamas sveikai mitybai? Nes mūsų sveikatos pagrindas – sveika mityba.

Mitybos mitai

Išaiškinta keletas mitybos mitų.

Ištvermės lavinimo įtaka sveikatos stiprinimui

Fizinis aktyvumas, kaip daugelio ligų rizikos faktorius, bei sąveikoje su kitais rizikos faktoriais, turi didžiulę reikšmę gyvenimo kokybės gerinime bei sergamumo ir mirtingumo populiacinėse ir padidintos rizikos mažinimo strategijose. Reguliaraus fizinio aktyvumo didinimas numatoma kaip atskira kryptis daugelio šalių, taip pat ir Lietuvos sveikatos programose.

Joga pradedantiesiems

Jogos pratimai. Joga pradedantiesiems.

Ar sportuojate sporto klube reguliariai?

 skaitliukas