Daržovių dieta

Daržovių dietą geriausia naudoti daržovių sezono metu, kuris tęsiasi vieną mėnesį, tačiau galima ir ilgiau, jei į racioną įtrauksime angliavandenius bei baltymus.
Svorio numetimas nuo 3 iki 6 kg.

Daržovių dieta

Dienos daržovių norma 1,5 kg.

Rekomenduojami produktai:
- šviežios daržovės (morkos, aguročiai, žaliosios pupelės, agurkai, salotos, moliūgas, bulvės, žalumynai)
- švieži vaisiai (obuoliai)
- neriebus pienas, jogurtas, kefyras, grietinė, varškė
- avižiniai arba kukurūzų dribsniai
- ruginė arba grūdų duona

Apytikslis valgiaraštis vienai dienai:

1-mieji pusryčiai – salotos ir trintų morkų, avižinių ir kukurūzų dribsnių, užpiltos neriebiu pienu.
2-rieji pusryčiai -  agurkas.

Pietūs – bet kokių daržovių salotos ir 2 virtos bulvės su augaliniu aliejumi arba grietine, gabalėlis ruginės duonos.
Pavakariai – paprika.
Vakarienė – bet kokių daržovių salotos su augaliniu aliejumi.



Dietos Facebook

Prisijunkite prie Sveika dieta.lt Facebook socialiniame tinklalapyje. Sveika mityba mūsų prioritetas, dieta - kraštutinė priemonė.

www.sveikadieta.lt on Facebook

Dieta nėštumo metu

Kaip turi maitintis nėščia moteris, kad ir pati išliktų sveika bei graži ir pagimdytų sveiką kūdikį? Kokia dieta pati tinkamiausa.

Ištvermės lavinimo įtaka sveikatos stiprinimui

Fizinis aktyvumas, kaip daugelio ligų rizikos faktorius, bei sąveikoje su kitais rizikos faktoriais, turi didžiulę reikšmę gyvenimo kokybės gerinime bei sergamumo ir mirtingumo populiacinėse ir padidintos rizikos mažinimo strategijose. Reguliaraus fizinio aktyvumo didinimas numatoma kaip atskira kryptis daugelio šalių, taip pat ir Lietuvos sveikatos programose.

Vitaminai ir išgydo, ir susargdina

Vitaminų nauda niekas neabejoja. Jų trūkstant susergama įvairiomis ligomis. Tačiau labai klysta manantieji, kad kuo daugiau vitaminų vartos, tuo sveikesni bus. Dozes nustatyti gali tik gydytojas, todėl nusprendus pastiprinti organizmą, būtina pasikonsultuoti su specialistu. Dauguma vitaminų gaunama iš maisto, kai kurie pasigamina žarnyne veikiant bakterijoms, o jų ten yra labai daug. Vitaminas D gali pasigaminti kaitinantis saulėje. Valgant visavertį maistą, jei žmogus yra sveikas, nebūtina kasdien vartoti vitaminų. Organizmas sugeba pats sukaupti jų atsargas. Tirpstančių riebaluose vitaminų A, D, E, K – net keliems mėnesiams, nes jie iš organizmo lėčiau pasišalina. Didelis jų kiekis kūne yra žalingas.

Dietologai ir dietos

- Jei norite pasveikti, turite laikytis dietos: pomidorų sriuba, daržovės, obuolys, – sako dietologas.
- Visa tai prieš valgį, ar po?

Kiti anekdotai.

Ar sportuojate sporto klube reguliariai?

 skaitliukas