Ieškai dietos?
Categories: bendra
      Date: Vas 19, 2010
     Title: Ieškai dietos?

Artėja pavasaris, ne už kalnų ir vasara. Kaip sakoma roges ruoškite vasarą, taip ir svorį meskite žiemą. Metant svorį nepamainomas dalykas yra įvairios dietos. Tačiau nebūtina pulti spausdintis įvairių dietų, tikėtina kad pradėję laikytis kurios nors dietos, mesite ją dar neįpusėjus, nes jos racionas per stipriai susikirs su jūsų įprastu vartoti maistu. Pirmiausia reiktų pradėti nuo sveikos mitybos. Dietos nėra panacėja, jeigu ir neteksite kelių kilogramų tai dar nereiškia, kad jie nesugrįš greičiau nei kad pradingo.

Todėl svorį mesti reikia nuosekliai, stengiantis per daug nekeisti savo mitybos įpročių. Iš pradžių atsisakykite dalykų, kurie laikomi maisto šiukšlėmis. Prie šių produktų priskiriami šokoladai, čipsai, pusfabrikačiai ir t.t.



Artėja pavasaris, ne už kalnų ir vasara. Kaip sakoma roges ruoškite vasarą, taip ir svorį meskite žiemą. Metant svorį nepamainomas dalykas yra įvairios dietos. Tačiau nebūtina pulti spausdintis įvairių dietų, tikėtina, kad pradėję laikytis kurios nors dietos, mesite ją dar neįpusėjus, nes jos racionas per stipriai susikirs su jūsų įprastu maistu. Pirmiausia reiktų pradėti nuo sveikos mitybos. Dietos nėra panacėja, jeigu ir neteksite kelių kilogramų tai dar nereiškia, kad jie nesugrįš greičiau nei kad pradingo.

Todėl svorį mesti reikia nuosekliai, stengiantis per greit nekeisti savo mitybos įpročių. Iš pradžių atsisakykite dalykų, kurie laikomi maisto šiukšlėmis. Prie šių produktų priskiriami šokoladai, čipsai, pusfabrikačiai ir t.t.

Pradėkite rinktis kuo liesesnius produktus: pieną ir pieno produktus – mažiausiai riebius; aliejų vartokite saikingai; mėsą rinkitės liesą – kiaulieną keiskite jautiena, triušiena, vištiena. Jei valgome vištieną – odos nevalgykite. Jei vištieną verdate, odą nuimkite prieš dėdami mėsą į puodą. Apetitą nuslopinsite dažnai valgydami nedidelėmis porcijomis. Taip sumažinsite ir kūno svorį.

Ieškantiems daugiau informacijos kaip numesti svorio pasiskaitykite senąją svetainės versiją. Jeigu jus domina sveikos mitybos ypatumai, daugiau susijos informacijos galite rasti pasekę nuoroda.

Dietos Facebook

Prisijunkite prie Sveika dieta.lt Facebook socialiniame tinklalapyje. Sveika mityba mūsų prioritetas, dieta - kraštutinė priemonė.

www.sveikadieta.lt on Facebook

Joga pradedantiesiems

Jogos pratimai. Joga pradedantiesiems.

Soja ir sveika mityba

Dar visiškai neseniai, prieš gerą dešimtmetį, Lietuva apie sojų padažą žinojo labai nedaug. Dabar šį padažą galima įsigyti bet kurioje didesnėje parduotuvėje. Žmonės kurie domisi sveika mityba puikiai pažįsta šį augalą. Tad kuo gi jis užbūrė mūsų skonio receptorius ir skrandį? Soja – vienmetis žolinis augalas, priskiriamas ankštinių šeimai. Tai lepus dirvožemiui bei drėgmei augalas. Tokias išskirtines sąlygas sojai galėjo pasiūlyti tik pietrytinė Azija, kuri ir laikoma sojos gimtine. Apie soją pirmiausia sužinota Kinijoje dar prieš 5000 metų.  Sojų pupelės buvo žinomos ir Japonijoje.

Kaip sulieknėti be dietų

Gera dienos pradžia - pusė darbo! Nepamirškite į pusryčių meniu įtraukti šviežių vaisių. Idėjos:

 

įberkite šviežių vaisių į savo įprastinius dribsnius ar košę, pasigaminkite šviežių vaisių salotų su jogurtu, išspauskite šviežių sulčių, tiesiog suvalgykite obuolį ar bananą. Du užkandžiai + trys valgymai = stabili energija ir nuotaika!

Ieškai dietos?

Artėja pavasaris, ne už kalnų ir vasara. Kaip sakoma roges ruoškite vasarą, taip ir svorį meskite žiemą. Metant svorį nepamainomas dalykas yra įvairios dietos. Tačiau nebūtina pulti spausdintis įvairių dietų, tikėtina kad pradėję laikytis kurios nors dietos, mesite ją dar neįpusėjus, nes jos racionas per stipriai susikirs su jūsų įprastu vartoti maistu. Pirmiausia reiktų pradėti nuo sveikos mitybos. Dietos nėra panacėja, jeigu ir neteksite kelių kilogramų tai dar nereiškia, kad jie nesugrįš greičiau nei kad pradingo.

Todėl svorį mesti reikia nuosekliai, stengiantis per daug nekeisti savo mitybos įpročių. Iš pradžių atsisakykite dalykų, kurie laikomi maisto šiukšlėmis. Prie šių produktų priskiriami šokoladai, čipsai, pusfabrikačiai ir t.t.

Ar sportuojate sporto klube reguliariai?

 skaitliukas